Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростен лост и неговото скъсяване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    за лоста

    Аз имах ланчия ипсилон и сам и рязах лоста че беше висок като на Булгар скоростния лост - с ножовката го рязах цял ден едва ли не при полеви условия, като внимавах лоста да не се движи от постоянното търкане. Свалих го с около 4 см и бях много доволен (напипването на скоростите при превключване е по-друго, по-лесно и по-бързо, особено ако като при мен лоста седи хлабаво на свободна) купих си друга ръкохватка за 10 лв. Ама на Алфата не знам тая дървената как може да се извади, седи ми като залепена (някой ако го е свалял, да сподели) - иначе и го гласа и на нея, тия дето ги продават по тунинг-будките са с различни приставки,завиват се в болчета, удобна работа, въобще ако уцелиш по-кадърно китайче, и оптималното скъсяване според достига на ръката ти, ефекта е доста добър - хем визуално, хем практично.
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

    Comment


    • #17
      топката при бензинките се вади с хамалско дърпане,като внимаваш като се отлепи топката да не си избиеш зъбарите... при дизелките незнам как е
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #18
        !!!

        Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
        топката при бензинките се вади с хамалско дърпане,като внимаваш като се отлепи топката да не си избиеш зъбарите... при дизелките незнам как е
        Не ще гадината.Явно ще си рискувам фейса хаххаахха.

        Comment


        • #19
          не съм го правил,но четох че мн трудно излизала,ако няма да я слагаш пак направо я резни,би трябвало да стане
          Аlfa156 1.8TS 2000

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
            не съм го правил,но четох че мн трудно излизала,ако няма да я слагаш пак направо я резни,би трябвало да стане
            Не излиза трудно,първо я разклащаш наляво надясно все едно ще я развиваш,после леко се навежда топката назад и като я дръпнеш нагоре излиза без много усилие.Моята я извадих пред един магазин за автоаксесоари и си монтирах алуминиева за 5 мин.Като си махнах оригиналната и сложих новата топка,без да режа нищо,лоста стана по-къс.На бензиновите топката е висока.И на дизелите топката излиза по същия начин.Аз махнах поне на три четири 156-ци вече.Поне на мен ми е лесно.Дано да съм бил полезен.Успех в начинанието.
            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

            Comment


            • #21
              значи си имало цака
              Аlfa156 1.8TS 2000

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                Не излиза трудно,първо я разклащаш наляво надясно все едно ще я развиваш,после леко се навежда топката назад и като я дръпнеш нагоре излиза без много усилие.Моята я извадих пред един магазин за автоаксесоари и си монтирах алуминиева за 5 мин.Като си махнах оригиналната и сложих новата топка,без да режа нищо,лоста стана по-къс.На бензиновите топката е висока.И на дизелите топката излиза по същия начин.Аз махнах поне на три четири 156-ци вече.Поне на мен ми е лесно.Дано да съм бил полезен.Успех в начинанието.
                Твоята с такъв лост ли беше колега?Нямам по-хубава снимка, не се вижда много добре , ама горе долу може да се добие представа.
                Attached Files
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #23
                  Интересно ми е някой опитвал ли се е при JTD-то да резне лоста, за да сподели как се е справил с ключалката за задна?
                  Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от la squadra azzurra Покажи съобщение
                    Моят също го резнахме с флекса! Не повече от 2-3 см., но се получи много добре. Преди ми стърчеше като на Микра автоматик После една заварка и малко спрей и е ОК! Проблем със скоростите нямам, даже така се чувствам по-комфортно!
                    Каква заварка? Нали е пластмасов лоста. Поне моят е такъв.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                      Твоята с такъв лост ли беше колега?Нямам по-хубава снимка, не се вижда много добре , ама горе долу може да се добие представа.
                      Да със такава само че моята беше махагон/дървена/.

                      ---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:42 ----------

                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Каква заварка? Нали е пластмасов лоста. Поне моят е такъв.
                      Не може да е пласмасов,не си го огледал добре колега.
                      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                      Comment


                      • #26
                        Хората ги удължават за да е по близо до волана за удобство при по спортно каране , вие ги скъсявате. Баси! Гъзарията почивен ден няма. Може да се скъси, само че има последствия- по голямо усилие при превключване и по неудобно за стигане(особенно за такива като мен които карат в полулегнало състояние и с изтеглена назад седалка)
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • #27
                          В подкрепа на fiore, състезателните автомобили от WRC имат скоростен лост, който стига почти до огледалото на пилота...

                          Comment


                          • #28
                            Мдам и аз не виждам смисъл от скъсяването , определно ще направи сменянето на предавки доста по-трудно.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #29
                              Колеги, и аз като вас си мислех, че е гадно с късия лост. Даже като я купувах си мислех варианти за да си го сменя със стандартен лост.
                              Но за коли без подлакътник си е много добре. Абсолютно по никакъв начин не се затруднява превключването.
                              На ВРЦ и воланът и ръчната спирачака са много близо до пилота, но за ежедневно шофиране не е най-удачният вариант.
                              Колега fiore и твоето полулегнало положение не е най-правилното, но на теб ти е удобно, нали
                              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                              Comment


                              • #30
                                неудобно за стигане? че какво ще му е неудобното за стигане? при скъсяване на лоста се скъсява и хода на движение,поне аз с такава идея искам да го скъся за да не ми се разхожда ръката по 100 километра от първа за 2ра.Възможно е единствено ако имаш подлакътник да ти дойде ниско лоста и тогава да ти е неудобен за стигане,но при положение,че нямаш не виждам какво искаш да кажеш.И други коли със скъсявани лостове съм пипал и пак само положителни впечатления
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X